tisdag 12 april 2011

Tisdag.

Denna natten har inte vart roligt :( Lukas har vaknar FLERA gånger. Tror de beror på sprutan han fick igår. Så idag är jag mer död än levande känns det som. Dricker massa te, och hoppas på att min huvudvärk ska gå över :S. Senare idag ska vi till Öppna Förskolan, så Lukas får leka av sej lite :) Inte det roligaste vädret att gå i idag, men bara att stå ut :) Igår va jag och hämtade TVÅ katter ;) Så nu är jag en kattägare.. Hilma och Dina heter dom. Två syskon. En är helsvart & den andra är helgrå med vit fläck runt nosen :) Supersöta! Va även på lekplatsen igår så Lukas fick leka. Connie och hennes dotter Amanda på 5 månader följde med och höll oss sällskap! Mycket trevligt. Vi åt även glass :) Mummsigt! Sen jag jag med henne till Tureborg för att jag o Lukas skulle hem till Martin som skulle köra och hämta katterna åt mej :D Så gårdagen va rätt skön dag, där man bara gjorde såna där impulsgrejer man kände för. Som typ skaffa två katter ;) haha. Nu sitter jag nyduschad i soffan, ska snart göra mej i ordning. Lukas sover så de är lugnt och skönt! Katterna gör inte så mycker väsen av sej. Så ska nog lägga mej på soffan och blunda i några minuter. Känns som de behövas! Bilder kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar