torsdag 7 april 2011

Torsdag & sista dagen..

Det är lixom redan torsdag, vart har restan av dagarna tagit vägen lixom ?! Hjälp! Idag va det som sagt sista dagen på Familjeförskolan. Inte så speciellt sorligt om man säger så. Ska bli skönt att bara va lixom :) Blir öppna förskolan fram till sommaren ist.. Lukas fick paket på FF. En liten väska med ett rosa "ägg" marackas. Och Martta bjöd på Kärleksmums, och de va super gott! Det gjorde du bra!! Och jag blev ju så grymt sugen på de nu, så n har jag bakat en jag med. Fast den håller på att svalna. :P Snart ska jag göra lite mat till mej. ÄR hungrig, va ingen höjdar mat på FF. Så de har bara blivit en äggsmörgås idag, så lite mat i magen behövs! Hade besök av min bror, Sara & Amilia förut :) Annars har de inte hänt något speciellt! Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från igår och idag i ett annat inlägg. Men först MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar