torsdag 14 april 2011

Torsdag.

Å, idag kom solen tillbaka :D Härligt! Idag va vi som sagt på ÖppnaFörskolan igen. Lite roligare än igår :) Sen blev det promenad med Melissa, Connie & Amanda. Alltid trevligt! Annars har jag bara städat idag, Eller jag håller på och städar och tvättar. Imorgon kommer bästaste Leonora hit :D Ska bli kuuul! Imorgon är det även den stora dagen. Lukas blir 1 år. Heeeeelt GALET! Så imorgon eftermiddag/kväll ska jag lägga fyllningen på tårtorna så de hinner bli gott. Och på lördagen är det bara att lägga på grädde och dekorera :) GÖTT! Har för övrigt skaffat mej en ny as bra kamera, så de kommer bli MÅÅNGA fina kort på våran Prins på lördag :D Tänk att han har blivit så stor. Det är helt overkligt. Ne nu ska jag försöka få klart städningen i vardagsrummet innan jag ska hämta sista tvätten i maskin. Och se blir de varm choklad & grädde :D MUUMMMA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar