måndag 16 maj 2011

Livet rullar på..

Det har gått 4 ½ månad sedan jag och Martin gjorde slut. Och 7 månaders sen jag flyttade till min lägenhet. Livet rulllar på.

"Jag och Martin har jätte bra kontakt, är jätte bra vänner och umgås ofta! Detta kan störa MÅNGA! Vissa tycker inte att man ska umgås och sånt när man har gjort slut ?! Men vrf lixom? Har man kul ihop och de funkar, så varför inte ?.
Martin är en bra vän som ställler upp när de behövs. Han är också en underbar pappa till våran son. De kan inte vara bättre!
Martin kommer alltid va en del av mitt liv, eftersom vi har Lukas tsm. Hoppas att vi alltid kan ha sån här bra kontakt som vi har nu.. "

Just nu är Lukas hemma hos sin pappa Martin. Jag behövde vila. Helt slut och jätte trött. Så kul att se dom två ihop. Man blir lixom glad i hela kroppen. :)
Ska snart ta en LÅÅÅÅNG dusch, sen bara slappa i soffan tills min bebis kommer hem igen :)
Imorgon är det öppna förskolan som vi ska gå till, och sen tror jag vi ska hinna med en LÅNG promenad också :)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också att vi kommer vara så här bra vänner resten av livet!!

    SvaraRadera
  2. det är väl jätte skönt att ni kan ha den kontakten som ni har.... kram

    SvaraRadera