torsdag 19 maj 2011

Torsdag-110519

En dag där det inte har hänt så mkt mer än att de har vart slapp och städ på schemat. Håller frf på att städa. En del kvar. Ska ju har Grillfest imorgon, så då vill man ju att det ser bra ut! Har häng upp garninger i vardagsrummet, så nu ser det inte så "naket" ut!
Just de, kanske ska fortsätta hänga upp tvätten ?! xP som jag inte hunnit göra än ?
Martin har haft Lukas ett par timmar. Så jag har kunnat städa lite i lugn och ro. Oc när dom kom, så glömde man lixom av att fortsätta ;)

Längtar iaf till imorgon :D Imorn morgon ska vi också på besök på Lukas dagis han ska börja på i Augusti :D Ska bli skoj och se! Det är ett litet dagis med bara två avdelningar. 1 avd för stora barn & 1 avd för små. Har jag hör att det är, och de är ju jätte bra :)

Ne nu ska jag fortsätta här så de blr klart någon gång..

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)
    Finns även andra tävlingar så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

    SvaraRadera
  2. vart ligger dagiset eller vad heter det? :)

    SvaraRadera