måndag 30 maj 2011

Update.

Får ta och uppdatera helgen tänkte jag :)

I fredags så kom min mamma och hämta Lukas på eftermiddagen. Camilla & barnen va med.Och sen kom även Connie & Amanda. Så de va nästan fullt hus ;) Jag & Connie skulle båda vara barnlediga. Så efter att vi blev de så taggade vi upp och och tog några cider. Så det blev en lyckad kväll med Måååånga skratt! Dock kanske lite för mkt dricka ;)

I Lördags så vaknade jag upp hos Connie. Hon va bakis och jag mådde hur bra som hellst. Det va tänkt att jag skulle åka med några kompisar till Thn crusingen. MEn de va grymt dåligt väder. Så det blev tacos, sen somna jag ;) Vadå trött xP

Och igår söndag fick jag äntligen hem min bebis igen. Åh vad jag hade saknat honom. Min prins. Följde med Martin hem till hans pappa. Mkt trevligt. Sen hände det inte så mkt. Va seg och trött hela dagen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se! Blir iaf en tur ut i blåsten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar