tisdag 14 juni 2011

Depp!

Tankarna är många.. Vissa gör att man mår grymt dåligt, vissa gör att man mår grymt bra !
Vet inte vart jag ska börja. Så mkt man bara vill skriva. Samtidigt är det mkt man inte kan säga.

Lukas är det BÄSTA som hänt mej. Det är han som fått mej att orka och kämpa. Det är han som får mej att må bra!

Jag har mina deppiga dagar, och jag tycker jag får ha de för att kunna gå vidare. Jag har gått igenom mycket i mitt liv. Jag har inte haft det lätt. Utan min familj, hade jag inte vart här idag! Det är dom som har stöttat och puschat mej när jag mådde som dåligast!
Det som "hände" då har jag lagt bakom mej. Men, visst ibland kommer tankarna tbx.

Lukas är Mitt ALLT. Det värdefullaste jag har. Det bästa som finns. Jag är MAMMA. Världens BÄSTA mamma till min son. Kommer ALDRIG kunna beskriva min mamma kärlek till honom. Den är OBESKRIVLIG!


NEJ! SLUT PÅ DETTA TRÅÅKIIIGA INLÄGG :D

Men skönt att skriva av sej kan jag tala om !

Med viljan så klarar man MKT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar