söndag 12 juni 2011

Dop!

Dagen började när klockan ringde kl 8.00. Men jag zoonade tills Lukas vaknade halv 9 :) Gick upp och gjorde välling och la oss i min säng igen och myste. Sen blev det dusch för både mej & Lukas. Så vi va fina till dopet vi skulle på ! Lukas fick tuppkam idag. Hans första!
Vid 10 tiden kom Lukas pappa Martin hit och hämtade oss. Sen hämtade vi Connie & Amanda. Och så åkte vi på dop hos min bror & Camilla. Det va dop för Rasmus & Pontus i trädgården hemma hos dom !


Thony(bror), Rasmus, Camilla, Pontus & Prästen


Det va ett mysigt dop! Nackdelen va att de blåste massa. Men annars hade dom tur med vädret! Lukas sprang runt och lekte med sina kusiner och hade jätte kul !

Det bjöds på smörgåstårta, bakelse & kakor. Riktigt gott. Fast jag är inte förtjust i smörgåstårta så de blev inget för mej, men Lukas tyckte de va jätte gott ! :)


Denna helgen har verkligen vart mysig! :)

I fredagskväll åkte vi hem till mina föräldrar, på lördag va vi kvar hela dagen & min syster med familj kom. Vi åkte hem på kvällen. & Sen va de ju dop idag ! :) Sånna helgerr som detta gillar vi !

1 kommentar:

  1. Jag vill allt tycka mej känna igen den där prästen ;)

    SvaraRadera