torsdag 2 juni 2011

Torsdagen den 2 Juni 2011

Va har man gjort idag ? Dagen har för det mesta bestått av städ & tvätt.. Hat tvättat 5 maskiner redan & har 1 maskin kvar.. Men nu känns de iaf GRYMT skönt att ha ett rent hem :D
Tänkte slänga upp lite bilder på lägenheten imorgon eller ikväll redan :)

Igår va jag på Ikea med Connie & hennes kompis Jessica. Köpte lite tavelhyllor & ramar. En riktigt rolig liten tripp :D Sen fick jag även ett samtal från min brorson Hampus, som ville komma hit och sova. Och självklart sa jag; Ja!
Så imorses va vi på en lekplats här i Uddevalla som är ganska ny. Och den va populär ;) Hampus älskade den. Han äslakr att klättra och sånt. Så det va perfekt!

Imorgon ska han åka hem. Och jag ska ut på kvällen med Connie :) ! Ja, de har blivit ofta nu de sista. Men jag har känt att jag har behövt detta. Det är inte ofta jag roar mej! Så jag tycker jag förtjänar detta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar