tisdag 26 juli 2011

Städ & tvättdag

Detta är mitt 500e inlägg på denna bloggen :) Lite fräckt!

Idag har vi inte gjort mkt alls.. Lukas har vart vaken de mesta i natt. Och gjorde morgon tidigt, såå det har vart en seg dag kan jag säga.
Vid 11 tog vi oss en snabb sväng ner till stan och kolla läget, sen gick vi hem så Lukas fick sova sin lur :) Han sov i 2 timmar och på de hann jag städa både vardagsrummet & toan :) Skönt!
När Lukas vakna fick han mat, sen gick vi ner till tvättstugan och slängde in en maskin tvätt innan vi gick till ica och köpte lite till maten..
Sen har vi inte alls gjort något.. Har inte haft någon lust heller. Har pratat med min syster nu ikväll, hon förstår mej alltid. DEt är hos henne jag kan gråta ut! Så skönt! Glad att jag har henne.

Imorgon är det Onsdag & Fjordfestivalen har i Ua börjar.. Funderar på att gå ner en sväng.. men Vill inte ha med Lukas.. Ja, får se hur jag gör. Hade iaf vart kul!

Snaaart är de fredag. Snart får jag träffa syster igen ! Snart ska jag o hon shoppas loss i Ullared! Snart ska barnen få åka till miniland och leka va sej! Ja de kommer bli en toppenhelg! :)

Lukas pappa är inte hemma. Han är på husvagns semester. Men han kommer hem någon gång innan fredag, då han ska med till Ullared & Halmstad! Det märks att Lukas saknar sin pappa. Han är inte van att de går nästan 2 veckor innan han får se sin pappa. Så han kommer nog bli glad när hans pappa kommer hem skulle jag tro.. Eller så blir han blyg. JA :) Men de märker vi! :)

Just nu ligger jag i soffan och inte gör något. Är helt slut! Blir sängen tidigt idag tror jag :) Ne nu ska jag bannemej äta lite godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar