torsdag 21 juli 2011

Underbart väder.

Det är redan torsdag & det är helt underbart väder ute :D Jag bara älskar det!
Idag när vi hade vaknat och ätit och allt sånt så tog vi på oss och gick ner en vända till stan och checka läget. Lukas vi en leksakt och sen handla vi lite mat också.
Nu ligger min lilla plutt och sover, och jag har hunnit att duscha och ätit. Skönt! Nu kan jag bara slappna av och ta de lugnt en stund.

Imorgon åkter vi hem till mamma & pappa/ mormor & morfar och spendrar våran helg där tsm med Connie & Amanda :) Ska bli supertrevligt! Hoppas på bra väder också så vi kan gå o bada :D och äta massa glass i stora lass :D

Ska iväg med Annika en snabbis sen, och sen ska jag iväg med Connie och fixa födelsedagspresent till Lukas & Amandas kusin Ramus som fyller 2 år på söndag :)

Vila soffan blir det nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar