lördag 6 augusti 2011

Lördag

Ja, lördag förmiddag idag då. Vad ska man hitta på idag? Blir nog att ta de lugnt mest skulle jag tro!
Igår va jag ute med lite kompisar o hade kul! Det va väl behövligt kan jag säga.. De va iaf en grymt rolig kväll igår :)!

Imorses vaknade Lukas rätt tidigt. Så jag flytta över honom till min säng, och jag somnade om. Och sen vaknar jag till och då hade Lukas smygit sej ner från sängen. Hörde att han va i vardagsrummet. Och sen somna jag om igen. :) Och när jag vakna nästa gång va HELA sovrummet fullt med kakor på golvet. Choklad på mittt lakan. Ja! Men men.. Han är lika underbar ändå :D

Just nu ligger busen och sover lite. Och jag försöker vakna.. Ska nog ta mej ett STORT glas oboy :) Och sen när Lukas vaknar, laga lite mat och sen gå ut ! Frisk luft! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar