tisdag 6 september 2011

Hej bloggen. Det va ett tag sedan, och mycket har hänt sen sist. Lukas har börjat dagis och jag skolan. Lukas älskar att vara på dagis, han trivs som fisken i vattnet. Själv trivs jag bra i skolan också, än så länge. Började ju i måndags. :-) Lukas är också hos sin pappa varannan vecka nu. Så denna veckan han hos sin pappa. Första veckan, och jag gråter varje dag. det kr grymt jobbigt. Hoppas det blir bättre med tiden. :-) Vad finns det mer att säga? jag har frf ingen dator. Har äntligen långt underfund med hur man bloggar via mobilen ;-) nu ska jag städa och tvätta och försöka tänka på annat. Jag saknar Lukas grymt mycket. Min lilla prins. skulle vara kul och veta hur många de är som läser ? Lämna gärna en kommentar :-) Puuusss.

2 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg. Roligt att du skriver igen nu! /Celia

    SvaraRadera
  2. Jag läser och följer med bloglovin :)

    SvaraRadera