torsdag 29 september 2011

Våran dag!

Hej på Er.. Just nu sitter jag o min prins i soffan och myser innan han ska sova och mamma Ida ska få lite egen tid ;) Idag började dagen med att jag lämnade Lukas på  dagis kl 8 som vanlig, sen gick jag hem igen och började städa, började inte för en kl 13 idag, och då skulle jag på ett studiebesök med skolan. Fick lära oss massa idag. Hur man ska vända rörelsehindrade personer och sånt :) Hur man ska arbeta med kroppen för att mindska t.ex ond rygg :) Intressant tycker jag :) Halv 5 hämade jag Lukas från dagis, Lukas pappa mötte upp oss där så vi åkt o handlade, Ska vara tacokväll hos honom imorrn med masa kompisar :) Kommer bli super kul !
Imorgon ska min lilla prins till läkaren o kolla testiklarna då ena inte hae "åkt ner" ännu! Usch, kommer bli en liten operation :( Tycker inte om de.. Min lilla bebis!

Ne nu är min son helt omöjlig och rör ALLT! 
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar