fredag 7 oktober 2011

En blåsig dag i Oktober!

REDAN FREDAG! :O Veckorna bara springer iväg, inte tala om att det REDAN är OKTOBER månad! Ja, dags att köpa julklappar ;)
Något jag verkligen längtar efter är att det ska bli den 4 november, då min kära syster kommer hit och hälsar på ! En helg bara hon o jag, UTAN barn ! Såå kul ska de bli!

Idag på dan ska jag lucha med Linda :) Sen senare ikväll så blir det tacobuffé med Annika :D Jaa,, även fast de är storm o spöregn  ute så kommer nog denna dagen bli KANON!

Vet ni va, vet ni va ? Igår köpte jag JULMUST :D! Så himmla gott! Sitter just nu och njuter av ett glas.. Jaa. Vintern är snart här ;) Fy vad deprimerande egentligen, men mys när man kan sitta hemma i soffan med filt och gottit att smaska på med tända ljus! MYS!

Ne nu ska jag göra något vettigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar