måndag 10 oktober 2011

Måndag

Ny vecka, ny tag..  Lukas krångla i natt, vaknade av minsta lilla rörelse jag gjorde.. Så idag nr jag kom hem från skolan så flyttade jag ut min säng i vardagsrummet och fixade så Lukas får sovrummet för sej själv! Så nu hoppas jag på mer sömn i natt !

Dagis ringde mej vid 14. Fick hämta Lukas, så han fått ögoninflammation! :/ Hoppas de försvinner snabbt. Har verkligen inte tid, då jag har massa plugg att göra.. Tur att Lukas pappa ställer upp och ska ta Lukas så jag kan plugga :).

Imorn ska vi till bvc och kolla Lukas öga, för säkerhets skull... ( Ida, den nojjiga mamman). Sen får nog Lukas följa med mej till skolna :) Hoppas han är snäll :P..


1 kommentar:

  1. hmm nja men mysdressen ser himla check ut men vill testa först..
    sen ska vi te ullared på lörda me så kan ju kika där om de finns i S så ja kan testa

    SvaraRadera