måndag 28 november 2011

Hejohå!

Hej hallå!
Har ingen dator frf :( Men hoppas få skaffat en snart.. Man känner sej lite smått handikappad kan jag ju säga ;)

Har haft en toppen vecka den som har vart nu.. :) Eller helgen har vart grymt skön o kul! I Fredagskväll åkte jag o Lukas hem till hans mormor o morfar o sov, för att sedan tiditg på lördag morgon åka till Ullared med mamma/mormor. Blev lite julklappsshopping. Men fick inte köpt allt.. Hittade du en åkpåse till Lukas iaf, grymt nöjd! :)

Har även börjat praktisera nu på hemtjänsten :) Trivs jätte bra! Absolut något jag skulle tänka mej att jobba med! Idag jobabr jag 15.30-22. Inte så många timmar!
Lukas är ju hos sin pappa denna veckan.. Så ska passa på att vila.. På onsdag åker jag själv på en liten "mini semester" till min syster+familj i dalarna.. Ska bli skönt att komma någon annanstans faktiskt!

Nu blir det julpynta!

1 kommentar: