tisdag 10 januari 2012

10 Januari

Snaaart ska jag ta o skaffa mej en dator. HAr nog bestämt mej för en jag ska ha nu! Men de är så svårt. Men de blir nog bra!
Annars händer det inte så mkt.. Eller Jo! Lukas ska bli storebror runt 8 Juli :D ! Han förstår dock inte så mkt ännu, men det kommer nog med tiden!
Magen växer och jag känner mej allmänt TJOCK och äcklig.. Ryggen värker. MEN det är sånt som hör till, OCH man får ju något bra av det :D Så bara att bita ihop och se glad ut i 25 veckor till ;D

Ja, jag är alltså inne i vecka 15 nu (14+1). Känns lite konstigt. DÅ jag redan känner bebisen! Men de är så mysigt!

Klockan är snart 8. Och jag ska snart göra ordning mej för skolan :) Sen efter blir de lunch på stan med Annika :)!


1 kommentar:

  1. du har fått en award av mej inne på bloggen =)
    http://www.melissasprinsar.com/2012/01/one-lovely-blog-award.html

    SvaraRadera