måndag 23 januari 2012

Tidigt en måndagmorgon !

God Morgon!
Jag kan inte sova. Smärta i ryggen och hittar inget bekvämt liggläge! Så jag gav upp att ens försöka sova när jag ändå ska upp o till skolan ;) Lång dag i skolan idag.. Omvårdnas 9-16 & sen Matte A 17-20.. Ja det kommer bli måååånga timmar framför skolbänken.. Men åh vad nöjd jag kommer vara när jag klarat de ;)

Idag går jag REDAN in i vecka 18 (17+0) ! Galet vad fort det går denna gången! Speciellt när man har fullt upp alla dagar typ ;) UNDERBART! Lukas har dock inte förstått att mamma har bebis i magen än.. Han pekar mest på sin mage o säger "bebis" !

Lukas har kommit in en den värsta fasen i trotsen känns det som.. Helt galen, och svårlyssnad! Slåss och gör massa han VET att han inte får! Ja, de är en kamp. Men de är inget mot våra BRA dagar som slår ALLT :D !


För ca 2 ½ vecka sen va vi i Göteborg och tog kort på Model House :) Här kommer några bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar