onsdag 7 mars 2012

Babbel.

Sitter o slappar i soffan framför tvn. Ska snart dra mej bort till ica o köpa lite mat så jag får något i magen! :) Äggsås, torsk o potatis får de bli :D

Igår började dagen med studiebesök o skolan. Blev också en fika med Sandra efter studiebesöket. Sen efter skolan träffade jag först Annika, vi tog en runda på stan och en lite fika. :) Sen mötte jag upp Connie&Amanda, så vi tog bussen till torp. Dock hoppade vi på FEL buss och fick gå från Kära barn till Biltema, där vi kollade först innan vi gick till dom andra byggnaderna och ät mat på Briggen, som vanligt blev det Currykyckling o pasta! Min favo där! Dyrt men så förbaskat gott ;) Sen blev det lite shopping på HM. Mascara, puder, nagellack, mjukisbyxer och en klänning till Lillan :) Ja, en dag med massa skoj!
Hinna med en dag med 3 vänner olika stunder, inte helt fel! :D Jag gillar´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar