lördag 3 mars 2012

Mormor o Morfar

Igår kom vi ju som sagt hem till Lukas mormor & morfar. Lukas har busat massa med sina kusiner idag, vart ute o lek också :)

Jag, mamma o Lukas va iväg imorses o handlade. Köpte lite kläder till Lillan o en tröja till Lukas! :) Tror ni att vi längtar efter lillasyster nu eller ? ;) MEN bara 4 månader kvar!

Idag är "alla" ute och festar. Men jag är INTE avundsjuk! Liksom, vad slår en hemmakväll med ens barn mot en kväll med massa supande och slöseri med pengar ?! Ja, vissa vet ju inte för en dom fått barn. Men jag har liksom växt ifrån krogen o supandet. Ibland kan de vara kul. Men jag känner inget behöv. :) Man kan ha en trevlig tjötarkväll hemma ist, för att gå på en skrikig fest o krog :)

Min lilla pluttis ligger o sover uppe på mitt gamla rosa flickrum ;) Ska nog också ta o gå upp o sova snart tror jag. Sömn är alltid behövligt, och eftersom de tar ett bra tag innan jag kan somna så kan de alltid vara bra att lägga sej tidigt, så man kanske somnar i normal tid ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar