söndag 18 mars 2012

Tvätta tvätta

Jag ska då ALDRIG skjut upp med att tvätt kläder igen! Fy fasiken! 3 maskinen är nu snart klar, och en 4e ska startas! Fast de är sängkläder, mina o lukas kläder & lite kuddar o filtar :) Men ska bli så skönt när det är klart! Bara det tråkiga imorn att vika allt när det är torrt. (Har bara torkrum och ingen torktummlare)

Men det känns verkligen i min kropp! Den strejkar totalt av att jag springer upp o ner från tvättstunga :( Men kan inget annat än o bara bita ihop tills det är klart!

Lillan sparkar som en tok i magen :) Så mysigt! Dock har jag fått svårt att hitt bekväma sätt att sitta och ligga. Sitta kan jag en kort stund tills jag får ont överallt.
Och ligga kan jag inte hur jag vill.. Ligga raklång på rygg gör att jag mår illa.. Ligga på sidorna är obekvämt.. Jag längtar tills jag kan sova på mage, mitt favorit sovläge ;) haha!

Ne nu ner till tvätten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar