onsdag 4 april 2012

Babbel ?!

Tankarna bara snurrar i huvudet.
Vrf tänker jag så mkt, vrf oroar jag med..

Nästa vecka på lördag är det kalas för Lukas. Min lilla Plutt fyller 2 ÅR! Helt sjukt vad tiden går snabbt. Han föddes ju typ nyss? Så nästa vecka är det massa förberedelser som baka, fixa tårta. Ja allt sånt som ska göras!

Den 17 April börjar min praktik på ett demensboende som jag ska vara på i 4 veckor. Ja, jag hoppas verkligen att jag kommer trivas och att kroppen är är i form! Ska införskaffa mej ett
foglossningsbälte ifall att.. Man kan ju inte direkt gå ifrån bara för att vila ;) haha.

Men IMORGON drar jag från Uddevalla och tillbringar min helg hos mina föräldrar, där även min syster kommer vara! Och på fredag får jag dit Lukas också. Så det kan lixsom inte bli bättre ? ;) Då ska de inte tänkas på något "måste" som surrar runt i huvudet annars. Utan de ska bli en skönt och slapp helg :)

Snart ska jag ha lägenhetsvisning här hemma hos mej.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar