måndag 9 april 2012

Bakat.

Dagen har besått av bakning av kanelbullar & bröd! Bullarna belv lyckade iaf, brödet har jag inte hunnit smakat på ännu, men de ska nog vara lika gott.

Så idag har jag testat på hur det är att vara bagare, kock, städerska & mamma på typ samma gång ;) Inget jag gör om direkt! En sak i taget, och inte 100. Men det gick iaf.
Har tvättat massa maskiner tvätt, så nu är mitt berg borta. Lukas har vart duktig o hjälpt mej hela dagen.
Nu ligger Lukas i sin säng o sover, och jag tar det lugnt i soffan. Känner hur kroppen skriker efter vila! Men ska snart springa ner en sista gång till tvättstugan och ta ut kuddarna jag tvättat :) Sen är det klart!

Imorgon är det skola o dagis som gäller. Skönt med vardag igen, så man kommer in i sina rutiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar