söndag 15 april 2012

Kalas.

Igår hade vi kalas för Lukas. Det blev ett superlyckat kalas, och Lukas hade jätte kul :) Massa fina presenter som Lukas är supernöjd över.
Mamma och Camilla hjälpte oss att städa o diska i lokalen efter kalast, så det gick snabbt och vi kunde komma hem o lägga Lukas för att sova. Han va så övertrött min lilla bebis. Han vaknade sen inte för en 17.45 från sin vila. Så helt slut va han. Men somnade dock inte för en 22 på kvällen igen. Men ibland får man göra lite undantag :)

Idag är det ju som sagt 2 år sedan Lukas kom till världen. Tänk att han fyller hela 2 år. Det är helt sjukt. Jag kan inte riktigt förstå. Min lilla "bebis" ! :)

Sen går jag även in i vecka 29 idag med Lillasyster eller "Inda" som Lukas säger ;) Inda = Tindra. Får sota med massa onda samandragningar idag, efter allt igår. Så hoppas att dom ger med sej snart, för då ska jag o Lukas ta en tur till Torp o kika lite tror jag :) Annars får de blir en mysdag hemma. Lukas ska ju till sin pappa ikväll. Så nu kommer de bli tomt här hemma i en vecka igen :(

Lukas sover nu i sin sänge, och mamman passar på att ta de lugnt. Full vart från morgon till kväll ;) Men det är så det ska vara!

Tror Lukas pappa tog lite bilder på kalaset, så ska be honom skicka dom till mej så ni får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar