tisdag 10 april 2012

känslor.

Att vara mamma är det bästa som hänt mej! Jag älskar livet som mamma. Lukas har förändrat mitt liv totalt. Han har fått mej att bli starkare som person, jag ger aldrig upp.
Lukas är en helt perfekt liten pojk på snart 2 år. Tänk att han har varit hos mej i 2 år snart. Tiden går fort, och när man blickar bakåt så får man tårar i ögonen. Min fina lilla son. Snart kommer hans lillasyster till oss. Vi längtar och jag är verkligen så glad över mitt beslut. Att få äran att vara mamma till två små. Är helt otroligt. Det är liksom något man bara drömt om, och nu är det verklighet snart. Mina två helt perfekta barn.
Barn är livet. Det är en otroligt grym upplevelse att vara förälder! Man vet inte riktigt hur det är för en man får uppleva det själv.

Fast när man skaffar barn får man också mkt motgångar från olika håll. Man förväntar sej stöttning, och förståelse. Många säger tomma ord. Tillslut lyssnar man bara och säger okej. Man vet innerst inne att det återstår o ser om de verkligen är något dom menar.
Jag har iaf under både Lukas o denna graviditeten lärt mej att inte tro på saker, för en man får de bevisat. Och det är inte bara en gång, utan flera. För man blir verkligen så besviken o ledsen inombords när man vet att det bara är tomma ord.

Jag är iaf en stark mamma. Jag ger aldrig upp. Mina barn kommer alltid komma i första hand, oavsett vad. Kommer göra allt för att dom ska ha det bästa.
Livet som snart tvåbarnsmamma är underbart! Så länge jag har mina barn så är livet helt perfekt. Utan dom har livet ingen mening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar