söndag 8 april 2012

Påsk!

Ja, de är ju påskhelg nu.. Vilket jag tycker är riktigt seg :P Tycker verkligen att de är onödigt! Men men, Lukas har iaf fått en påskägg med massa godis i :) Han kommer klara sej på i fler veckor ;)

Helgen har spenderas hos mina föräldrar, där även min storasyster va! :) Mkt trevlig. Vart en slapp helg, så nu har man massa plugg att ta igen. Men det är det värt! Moster Fia har blivit en stor favorit hos Lukas. Bara Fia fia fia hela tiden.. Så kul! :) Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills man träffas igen, då hon bor i dalarna :).

Idag är det 1 vecka kvar till Pluttens 2 årsdag! Helt sjukt galet!!!
Och jag går även in i vecka 28 med lillasyster :) Det går framåt, och de gillar vi!!

Det kanske även blir så att vi flyttar in i nya lägenheten 1 maj. :D Nu rullar de på :D

Lukas ligger o sover nu och jag sitter o klämmer i mej jordbubbar o grädde i min ensamhet. Men det gör inte så mkt. Skönt att kunna vila huvudet ibland. :) Sen blir det en promenad ut i solen om den stannar kvar ;)

1 kommentar:

  1. Grattis till graviditeten! kom bara in på din blogg av din slump :) Vad söta ni är!

    SvaraRadera