tisdag 17 april 2012

Tisdag.

Visst är det typiskt. När man är ledig och vill sova länge, så vaknar man tidigt ändå. Sådär lagom irriterande! Men nu sitter man här i soffan, och det snöade när jag gick upp, men nu så lyser solen. Hoppas de håller sej med sol, så jag hinner bort till Uddevallahem o välja tapet till lägenheten :) Hoppas även på att få svar från min nuvranade hyresvärd om det är någon som vill ha lägenheten, och när de blir flytt. Hade vart lite skönt med tidigare.. Men får de :) Hoppas går ju!

Igår gjorde jag inte mkt. Satt fakiskt bara hemma och väntade på att min hyresvärd skulle komma och kolla fönstrena i Lukas rum, dom går inte att stänga, men han kom aldrig! Då man blir sådär lagom glad när man stannat inne hela dagen och väntat på honom! :P Men idag tänker jag inte sitta inne!
Ska hämta min bus på dagis idag, då hans pappa skulle göra något efter jobbet. Och jah blir bara glad över lite extra tid med min son.

Imorgon börjar jag min första dag på praktiken. Ska vara på ett demensboende. Hoppas kroppen är med mej i fyra veckor nu och inte strejkar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar