lördag 21 april 2012

Uppdatering!

Dags att uppdatera lite kanske?
I Onsdags började jag min praktik. Va lite spännt i början, men de släppte fort. Det är ett väldigt intressant jobb det där. Min handledare är superbra. Hon ser mej inte alltid som "elev" utan hon ser mej som en av personalen. Hon låter mej göra mkt, sköta personer själv osv. Vilket känns bra! Det är ju ett tecken på att hon tycker att jag kan och klarar av de. :)
Att jobba med dementa är som att ta hand om ett barn ;) Så man kan få sej några goa skratt emellan åt ;)

Igår drog jag med Lukas & hans pappa ner till stan och åt McDonalds. Lukas älskar de ;) Sen gick jag även in på Lindex och hittade strumpor till Lillan för 30 kr på rea. Så såklart slog jag till, men den när jag stog i kassan så visade det sej att de va ta 2 betala för 1 så tog mer strumpor. Så 4 par strumpor för 30 kr är helt okej enligt mej ;)
Nu ska jag bara ficka lite stumpbyxor o sånt till henne, sen får hon klara sej ett tag med kläder ;) Hon får massa kläder från allt o alla och jag klagar inte ;)

Idag ska jag hem till Annika på tacomys. :) Så det är en lugn o skön lördagkväll, och man slipper sitta ensam ;) Wooohho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar