torsdag 10 maj 2012

Beslutsångest!

Igår va vi och kollade på två vagnen. En här i Uddevalla och en i Göteborg. Ja det är verkligen svårt!
Den här i Uddevalla va en Phil o Teds. Dock va ena bromsvajen till bakhjulet sönder, så den låste bara ett hjul. Och de skulle kosta runt  100 kr att laga. Den i Göteborg va också fin. Men, som sagt. Beslutsångest till MAX!

Sitter och försöker ringa till Kära Barn. För att se om dom kan laga bromsen och vad det kostar. Själva vagnen är billig. OCh nästan helt ny!! Så vi får se hur vi gör..
Så tröttsamt att leta vagn nu..

Nu är min Plutt på dagis och jag ligger i sängen igen och vilar. Hade sammandragningar i natt och nu är det igång igen :/ Får se om de avtar eller om jag får ringa FL. Men de avstår jag helst!!! Sålänge jag inte pinas så anser jag att de är onödigt att ringa! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar