fredag 4 maj 2012

Längtan!

Jag börjar bli extremt otålig av denna väntan. Kan inte dessa 8 veckor som är kvar gå fort? Eller låta Tindrah komma lite tidigare?

Jag vill gå långa promenader i solen, MEN just nu är det helt omöjligt. Jag vill kunna springa runt ute och leka med Lukas på lekplatsen, vilket OCKSÅ är omöjligt.
Det är tur att det finns buss när man ska till stan eller handla, och det är tur att de finns bänkar man kan sitta på vid lekplatsen.

Känner att Lukas får "lida" fr mkt bara för att jag inte kan eller har orken. Och det gör mej så ledsen! Han verkligen ÄLSKAR när man hittar på saker med honom.
Så jag tycker faktiskt att han har fått "lida" tillräckligt mkt, så jag tycker Tindrah borde komma NU ! Jag vill vara kunna hitta på saker med min son ! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar