onsdag 20 juni 2012

Som om att man inte finns längre..

Bara för att man är gravid & mamma så ska man inte bli behandlad som osynlig och bli undanstött när det händer något kul! Jag kan faktiskt ha kul.. och alkoholen är inte ett måste!
Men jag har nu insett vilka som verkligen är riktiga vänner, som finns där i alla situationer.
Ja, alla säger att det är så det är att få barn "tidigt". Men jag tycker det är FEL och det borde INTE vara så. Det borde inte ha någon betydelse!

Även fast man kanske inte kan umgås alla gånger, så betyder det inte ett det är så jämt!

Jag är så äckligt trött på detta, och nu får det bannemej vara ett SLUT !!!!!!
Jag är människa som alla andra, jag har också känslor. Och man blir så grymt ledsen att alltid vara den som blir undanstött. I alla år har det varit såhär.. Och nu känner jag att vrf ta det och bara låtsas som ingenting ? Varför låtsas som man egentligen inte bryr sej, när man egenligen blir så ledsen och deprimerad?
Ne! Jag förtjänar fan bättre! :)

Jag är värd så mkt bättre ! :)

2 kommentarer:

  1. ja, jag var såhär trött med Jamie också har jag för mig. Men då hade man ju ingen annan att ta hand om så då kunde man ju sova hela tiden! Det går ju inte nu :( haha. Men jag hoppas det går över snart! haha.

    SvaraRadera
  2. :( Kanske inga riktiga vänner? Mina vänner har de flesta också svikit eftersom vi inte har lika intressen längre, men de kanske anser att det är jag som förändrats.

    Folk har ibland svårt att hantera när man förändras, oavsett varför. Du kanske kan umgås med lite äldre kompisar, nya kompisar?

    SvaraRadera