fredag 6 juli 2012

6 Juli 2012

Igår morses ringde jag till min bm på MVC och frågade om hinnsvepning. Foglossningen och ingen sömn gjorde mej galen, och fick en tid 1 timme efter jag pratat med henne. Hade 30 min på mej innan jag skulle med bussen för att hinna dit. Hinnsvepningen gjordes och jag va öppen några cm. Sen kollade hon även hjärtljudet. Vilket inte va så "jätte" bra! Lillan hoppade över var 4e-5e hjärslag! Fick lite smått panik, då han sa kommer snart och sprang ut och kom tillbaka 5 min efter och lyssnade igen och samma sak då, hon hoppade ett hjärtslag. Så BM ringde till FL, men läkaren där ansåg att det itne va något allvarligt. Så det hoppas vi på nu! :)
Värkarna har ännu inte dragit igång! Känner bara en jävla massa sammandragningar och lite ömmande känsla men inte så mkt mer. Har iaf fått sova inatt.. Så skönt kan jag tala om ;) Men va sur som en ättika när jag vaknade. Och när jag skulle resa mej upp ur sängen så går slemproppen. Då fick jag en liten glad känsla i kroppen igen. Nu kanske det händer något ?! HOPPAS!

Ska iaf ge mej ut på en shoppingrunda om inte värkarna hinner starta! Funderar på Torp och köp nya gardiner tillvardagsrummet :D Gäller att rör på sej så mkt som möjligt :D

IMORGON ÄR HON BERÄKNAD! Tänk att det REDAN har gått 9 månader! Helt galt. Det har vart mkt upp o ner gångar. Och jag längtar tills hon är på utsidan nu :) Kommer packa med datorn till BB, så blir nog en liten uppdatering där ifrån om de hinns med :)

Kanske ska göra en gissningslek?
Hur stor tror Ni att hon är?
Vikt? och längd?

2 kommentarer: