söndag 8 juli 2012

Fredag och Lördag!

Kör en liten uppdatering om vad som har hänt dom senaste två dagarna :)

Fredags så tog jag en promenix ner till stan. Kikade lite i affärer, sen mötte jag även upp Connie & Amanda. Så tog vi bussen ut till Torp och kikad lite i affärer, va ute efter ett par gardiner. Men jag har lite svårt att bestämma mej! Vill iaf ha vita hit till vardagsrummet :) Vi åt lite lunch & sen fika vi. Vi båda va riktigt proppmätta, även lilla Amanda :) Vid 18 tiden tog vi bussen tillbaka in till Uddevalla, där vi köpte räkor o baugett. Som vi sedan åt hemma hos Connie. Riktigt trevligt :) Skönt att kunna prata av sej ibland :) En toppenFredag va det !

Lördags så följde jag med Lukas & hans pappa till Överby! :) Kände att jag verkligen itne hade någon lust att sitta hemma och bara tänka o glo in i väggen! Upptäckte även då att våran syskonvagn hade konstiga hjul! Och då hade två av hjulen exploderat av värmen i bilen! Kul kul.. Så nu får vi beställa 1 nytt framhjul + fälg och en slang till bakhjulet! Känns ju så passande att de går sönder när lillan snar förmodlingen är här! Men som tur är har vi ju extravagnen :) Blev en heldag med min son o Martin! Så skönt, så jag slapp sitta helt ensam här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar