torsdag 12 juli 2012

Rädslan!

Klockan är snart 17 och jag har inprincip nyss gått upp ur sängen! Har hunnit ta en  dusch, rakat benen, som jag aldrig annars har orkat nästan ;)

Idag har jag en riktigt dålig dag! Har länge gått och tänkt på att bebisen kanske är stor. Har inte vågat berätta att jag faktiskt är livrädd för att det ska bli massa komplikationer! Tårarna sprutar redan nu, av bara tanken. Har fått peppning från många på FB att ringa förlossningen och prata om min rädsla! Men jag känner mej för nojjig! Även min mamma tycker jag ska ringa. Så det blir nog ett samtal senare efter jag ätit lite o så! Dom kanske kan lugna ner mej lite. Få mej på andra tankar, och ge mej en tid för tillväxtultraljud! Jag hoppas verkligen de!

Har försökt med två hinnsvepningar nu, men INGENTING händer! Och nu har jag gått över 5 DAGAR och rädslan för förlossningen minskar inte direkt! Jag vill inget annat än att det ska vara över nu!

Jag är faktiskt rädd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar