lördag 27 oktober 2012

Lördagen den 27 Oktober 2012

En helt vanlig lördag!
Började inte så jätte bra, men slutade hur bra som helst! Massa mys med mina barn blev det!
Vi fick mamma/mormor på besök också. Vi tog en tur till Torp. Lukas fick nya strumpor o leksak av mormor och jag köpte kallingar till honom med Blixten McQueen på! Stolt grabb blev han.
Köpte även nya lampor till fönstrerna i tvrummet. Så nu ser det helt okej ut. Bara lite gardinger och sånt som ska fixas! Väntar också på mina nya tapeter. Blir spyfärdig av dessa som är. Går inte att planera alls. Annars har vi inte gjort mycke alls idag.

Imorgon funderar jag på att åka till Leklandet på Trestad Center. Roa min lilla grabb lite ;)
Kanske är någon som vill följa med ? :)

Borde nog gå o lägga mej.. Vet aldrig när man ska gå upp imorn ;)
Barnen bestämmar!

1 kommentar: