fredag 12 oktober 2012

Utmaning.

Blivit utmanad avLina att svara på dessa frågot ;)

1) Vilken var den (so far) bästa dagen i ditt liv?
När mina barn kom till världen!

2) Vad gör du när du är ensam hemma och ingen ser?
Äter massa onyttigt! (mer än vad någon kan tro haha)

3) Vad gör dig riktigt förbannad?
Folk som sårar!

4) Favoritlåt?
Den va svår! Har ingen direkt favorit, men den som går mest här hemma är "Lille katt" ;)

5) Vilket är ditt drömresmål?
Var som helst, bara det är VARMT ;)

6) Vad hette din första kärlek?
Första seriösa eller de där när man bara hade ?!
Alla första seriösa va nog barnens pappa. Men sen va de ju dom där innan som inte va så seriösa ;)

7) Hur många barn vill du ha?
Max 3 !

8) Vilken är den bästa boken du läst?
Pojken som kallades Det.

9) Vilken egenskap är viktigast för dig hos en partner?
Att han är snäll, bryr sej om och är sej själv!
10) Vad är du mest stolt över med dig själv?
Att jag är en grym mamma.
11) Berätta något vi inte visste om dig
Jag måste alltid ha något att äta på när jag är hemma.

1 kommentar:

  1. sv: KUL =) och tack för inbjudan =)
    får se om M kanske är hemma så han kan köra in oss annars kommer vi inte va i Ua förens vid 16 tiden för ja hämtar ju barnen 13.30 från förskolan :/ men ja hör av mig så du vet
    är de någon man känner till som kommer?

    SvaraRadera