söndag 11 november 2012

Helgen.

Jag är väldigt dålig på att blogga, men helt ärligt så har jag varken haft tid eller ork! Tar på krafterna att vara ensamstående mamma!

Fredag; Så hade vi planerat att ta bussen till Högsäter med Lina, Ellie & Devin för att gå på pannkakslunch hos Melissa :) Där visades även kläder från Me&i.
Lukas va supertrött när vi skulle ta bussen hem. Han bara skrek! Men han somnade på bussen. Men blev lika skrikig igen när jag väckte honom och vi skulle gå av bussen! Min son har ett j*val temprament ;) haha!
Tur att jag & Lina fick oss några goa skratt på bussen av killgänget som satt bakom oss ;)
Det va en mkt trevlig dag, men jag va helt slut när jag kom hem och somnade rätt fort när jag väl la huvudet på kudden!

Lördag; Så hade vi inget planerat alls.. Men vi fick besök av barnens morbror Jonas och kusinen Amilia :) Vi bjöd på mat - Korvstroganoff & ris. Barnen lekte och hade kul.. Det va en lugn o skön dag! Lukas somnade gott på soffan, Tindrah med :)

Söndag; Har bestått av städ o laga mat- Köttfärssås & spagetti. Mummsiiigt! Har hunnit greja i mitt sovrum. Satte upp en tavellist vi Tindrahs säng, dock blev det lite snett, men hoppas dom kommer o tapetserar snart så kan ändra då! Men tror det blir super. Nu ska man bara få tummen ur och få satt på sängbenen på sängarna.. Har bara bott här sen i Juni ;) haha!
Vid 18 tiden kom barnens pappa o hämtade Lukas för en pappavecka. Så nu är det bara jag & Tindrah hemma.. Väldigt tomt, men mitt huvud behöver verkligen vila. Lukas har energi för 10 och är i en underbart härlig trots just nu ;)

Det har vart en lugn o skön helg! Flytit på bra..
Nu lite cola o chips&dipp.

1 kommentar: