torsdag 6 december 2012

Snö snö snö!

Ja det är massa snö här! Och mamman äger inga vinterskor, så ännu kan jag inte vara ute i snön o leka! Eller har vart det en stund, men kan ju säga att coverse inte är att rekomendera ;) Fy satan vad jag hade ont i mina fötter efteråt. Men vad gör man inte för sina barn?

Ingen dagis för Lukas denna veckan. Känner att det är bäst att bli helt frisk o slippa alla bacilusker och skit som går nu! Hoppas att vi klarar oss nu ;) Förkyldning & magsjuka(för någon månade sedan) ! Vi är sällan sjuka. Lukas har grymt immunförsvar och är frisk nästanjämt. Visst, lite rinnande näsa kan han få. MEn de ser jag inte som sjuk direkt! Det är liksom den årstiden nu :) Alla går inprincip med rinnande näsa och små hostar!

Nä nu vill jag verkligen ha SOMMAR! Alla dessa kläder är ju bara så jobbigt. Vill kunna gå ut utan att tänka på alla kläder som tar 100 år att ta på. OCh det tar tid när man har två barn och sej själv.. Man går inte ut om man verkligen inte måste ;) Jag gillar verkligen INTE vintern.

Vilken årstid tycker du bäst om ? 

1 kommentar:

  1. sommar för fasen! säger som dig sjukt jobbigt me alla dessa kläder som ska av och på och Linus han är helt hysterisk i snön så va ute å leka de finns ju inte å jag tycker så synd om Vincent som vill va ute :p
    men me en hysterisk linus funkar de inte när jag är själv me dom

    SvaraRadera