fredag 21 december 2012

Tufft!

Det har vart en grymt tufft vecka. Tindrah blev sjuk i natten till söndag och hade feber o va dålig hela söndagen. Och på kvällen kom Lukas hem, och då hade även han feber.
Och ända sen dess har dom vaknat varannan gång hela veckan.. Är just nu inne på min 5e dag med knappt någon sömn. Inatt blev det iaf 2 tims sammanhängande.. (LYX)

Denna veckan har iaf fått mej att inse att man klara allt! Har vart många tårar från mamman och jag ha bara velat sätta mej ner och ge upp för att jag va så trött och barnen va inte på humör och bara vart ledsna.Men ist för att ge upp så tog jag några djupa andetag och fortsatte.

Hade jag inte haft mina underbara ungar hade jag inte klarat ett skit. Dom ger mej strykan att orka! Det är helt otroligt vilken styrka sänder! Mina underbara barn!

Jag är så grymt stolt över mej själv! Jag har klarat en tuff vecka med två sjuka barn, och vakna nätter helt SJÄLV! Jag är grym!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar