tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton

Nyår firades tsm med barnens pappa. Vi åt god mat som bestod av, Baconlindad fläskfil med vitlöksost i med potatisgratäng & rödvinssås till :) Första gången jag gjorde detta och de blev kanon gott! Lukas åt tom två portioner, han som annars knappt äter 1 portion ;)
Efterrätt blev kladdkaka o grädde.

Vi spelad bingolotto på kvällen, dock vann vi inget denna gången heller :(
Bättre lycka nästa gång :)
När klockan närmade sej 22 ville Lukas sova, han somnade direkt.. Och även Tindrah en stund efter honom :) Sen satt jag o Martin uppe till tolvslaget sen jag jag o la mej. Man vet aldrig hur mkt sömn man får när man har små busar att ta hand om :)

Mina fina busar på nyårsafton!

Kl 8.45 tyckte Tindrah att de va dags att vakna. Lukas vaknade efter 9. Sen va de full rulle i sängen ;) Lukas älskar att busa med sin lillasyster :)

Hade ni en bra Nyårsafton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar