söndag 10 februari 2013

30 frågor från Melissa

Vad heter du? Ida Johansson

Vem fick du dessa frågor av? Melissasprinsar

Hur gammal är du? 21, fyller 22 i augusti

Är du romantisk? Beror på. 

Hur lång är du? 161cm

Vilken ögonfärg har du? Blå 

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

Vilka städer har du bott i? Född i trollhättan, sen flyttade vi till Brålanda(Vänersborgs kommun) när jag va 13. Sen flyttade jag hemifrån och då blev det Uddevalla :)
Tycker du om kaffe? Nej, usch o fy!

Tycker du om att mysa/kela? Ojaa! ;)

Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nej :)

Vad har du för ringsignal? Bebisskratt :)

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild på mina två sötnosar :)

Kan du byta olja på bilen? Haha, njaa.. vet hur man fyller på......

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej!

Vad är det bästa som hänt dig? Utan tvekan mina två barn

Vad är det värsta som hänt dig? Inget jag tar upp här :)

Har du varit med i tidningen? Många gånger :P

Har du någon piercing?  Näsan & läppen, även haft i naveln innan jag blev gravid

Civilstånd? Singel

Hur bor du? Lägenhet.

Vilket är ditt drömjobb? Personlig assistent till barn 

Vad har du haft för husdjur?
 katt, hund, kanin

Vad arbetar du med idag?
  Mammaledig nu. Annars inget.

Kan du åka slalom? Ne ;P

Vad har du för utbildning? Ingen än :P

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? haha ingen.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen, brösten, låren, rumpan... 

Vem vill du ska svara på dessa frågor? Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar