fredag 29 januari 2010

snö!

Ja, här i uddevalla snöar dej :/ jag vill inte ha mer snö! Ge mej sommar o sol!
Ska iaf snart gå ner till stan och kolla om jag hittar något till William som han ska få imorrn :) Sen köpa något att äta i eftermiddag också.. Finns inge gott här hemma.

Har skrivit inköpslista till Martin också ;) får se fall han går med på att åka och handla sen eller imorrn..

hade lite tråkigt förut.. Så jag bäddade ordning vagen :) nu är det bara bebis som fattas :D Ska passa min brorson Rasmus på 6 månader nästa helg :D Ska bli jätte kul tycker jag.. Ska skäma bort honom rejält! Tur att martin är hemma, kan inte lyft för mkt.. får sånna sammandragningar då :/

Ne ska ta och dricka upp mitt té nu sen ta på mej och gå ut i snövädret! lägger in en bild på vagnen sen :) KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar