fredag 29 januari 2010

God Morgon..

Idag är det Fredag :D Vilket betyder att de är helg! riktigt härligt och jag kan pussa på min älskling hela helgen. Imorgon kommer min syster o hennes familj hit och hälsar på och äter lite tacos med oss :D Dom bor i dalarna, så träffar inte dom ofta, vilket är skit tråkigt :/ har inte träffat min underbara systerson william sen i september.. Och han kommer nog att ha förändrats en hel del. Men guú så jag längtar till imorrn :D

Idag händer det inte så mkt tror jag. Min kompis Linda skulle ev. komma hit. Så vi åkter nog till donken och äter lite ;) GOTT! Sen ska jag försöka få iväg Martin att handla till imorrn.. Jag orkar eller klarar inte av att bära matkassarna den långa vägen. Så han får ta bilen tycker jag :D
Ska iaf försöka hitta någon present till William som han ska få :) Har lovat honom de. Har sagt att tomten har vart här.. Så de är klart han ska ha en sen julklapp av moster :D

Ne nu ska jag hoppa in i duschen.. Ha de bra, så hörs vi senare.. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar