torsdag 28 januari 2010

Sorry!

Är riktigt dålig med min bloggning har jag märkt.. men tyvärr har jag inte haft någon lust alls. Men ska försöka bättra mej :)

Idag har jag inte gjort så värst mkt.. tog en promenad till willys och handlade lite. Martin ville ha skinksås och pasta idag. Så de fick det bli :D köpte även lite godis & risifrutti ;) gottit.. haha.

Just de jag, I måndags så va vi och prata med hon som har hand om unga föräldrar gruppen :) Så på måndag den 1/2 börjar vi :D ska bli riktigt kul.. Håller på varje måndag var av 1 tisdag hela februari. Ska bli kul att träffa lite nytt folk. Känner ingen här i uddevalla. Får se fall jag sedan börjar gå i en grupp för gravida varje tisdag.. Beror på om jag klarar av att gå.. Har så mkt sammandragningar. Så avstår hellst att gå, men funderar på att skaffa busskort faktiskt. hjälper lite iaf. Men får se på de.

Den 5/2 ska jag också till mvc på kontroll. Har bytt till hit till uddevalla nu, gick ju i vänersborg förut.. :) hoppas dom är lika bra här.. annars är de väl bara att stå ut.. inte långt kvar tills bebben kommer.. är i vecka 29+0 idag :D så de går verkligen fort nu tycker jag :) längtar som en tok verkligen. Ska bli kul och se vad det är för krabat jag har i magen.. Den är riktigt livlig nu så får se hur den är när den kommer ut :)
Ne nu ska jag lägga mej i soffan och slappa och hoppas på att min älskling kommer hem snart.. han är hos en kompis och umgås lite. Skriver mer imorgon om jag kommer ihåg.

Ha de hallon på Er alla ;) Pusspuss!


P.S Slänger in en bild på magen från vecka 27+5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar