onsdag 17 februari 2010

Mat!

Ska trax börja laga mat.. Martin är hemma fyra :) Idag blir det köttgryta och ris, eller potatis.. Jag har inte bestämmt mej ännu..

Min mage känns konstigt.. Har haft massa sammandragningar och magen blir aldrig riktigt mjuk innan det kommer en ny ?! ibland får jag till och med lite ont :S Ska nog kanske ringa och kolla så det inte är något allvarligt ?! Vill inte att bebisen ska komma riktigt än, även om det vore skönt! Har ingen lust att ligga på sjukhus i flera veckor, så tycker att bebben kan stanna minst 5 veckor till :)

Har också funderat på det där med namn till bebisen.. vi har bara ett killnamn och det är Lukas.. har ni några förslag ?! KOMMENTERA isf! behöver verkligen lite hjälp.. Även flicknamn om ni har något fint... :D

Nu ska jag lägga mej i soffan och hoppas på att min ryggvärk går över, sen ska jag laga mat.. Skriver mer imorgon.. Puss!

2 kommentarer: