onsdag 17 februari 2010

Soffan!

sitter här hemma i soffan som vanligt och inte gör något.. inte så värst kul. Ska snart ta mej an disken som finns.. Inte så mkt, men känns så mkt fräschare när det är tomt med disk från diskbänken.. :D

Imorgon går jag in i vecka 33 :D Om 7 veckor kanske våran bebis är här. Gud så jag längtar. Imorgon ska jag nog åka till mamma o pappa efter att Martin har slutat, ska kolla om mamma har någor snygg jag kan ha på mej på farmors begravning på fredag.. Mina kläder är försmå.. det ända jag kan ha är leggins så måste ha något som ser bra ut :) min syster o hennes familj kommer också imorgon, men träffar dom inte för ens på fredag, då dom kommer hem till mamma o pappa så sent..

Ska kolla klart på Sjunde himmlen nu på kanal 5, sen diska :)
Ha det bra så länge... Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar