onsdag 10 februari 2010

ont!

sitter här i soffan, och äter lite frukost o kollar på tv. Har ont i ryggen.. och revbenen bara för att bebisen ligger och trycker.. AJ! Gjorde det i går också, och jag höll på att bli tokig..

Idag blir det bara en slapp dag, vet inte om jag orkar gå ut något.. Får se!
Föräldrargruppen igår gick bra :) Dom prata om smärtlindring och sen lite annat. Och så fick vi se en film om förlossning :) Mkt intressant! Men jag längtar faktiskt inte tills jag ska föda ;) Vill bara att bebisen ska komma ut utan att behöva få ont. Men icke..

jag & Martin låg i sängen igår och prata, och då sa jag, tänk om bebisen kommer 2 veckor för tidigt, då kommer den i Mars :P shiit, de är ju nästa månad! Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi är föräldrar :P Helt sjukt! :D Men så jag längar..

Ne nu ska jag läggga mej i soffan innan min rygg går i tusen bitar.. Ha de bra! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar