torsdag 11 februari 2010

Sammandragningar.

Vakna mede världens sammandragning idag.. Höll i sej ett tag, är lite nervös att de är något fel.. sammandragningarna kommer väldigt tätt.. men dom gör inte ont. Ska ringa och höra lite med min mamma sen, och se vad hon säger. kanske ska ringa och kollar med min BM eller förlossningen ?! får se..

Ska försöka ta mej ut sen och posta moderskapsintyget till försäkringskassan så jag få min föräldrarpenning.. kan vara bra. :)

Funderar på att packa upp täcke och kudde till bebisen och även testa nya sängkläderna ;) Vill vill vill.. men får se lite senare..
just nu sitter jag och kollar på Rachel Ray på kanal 3. helt kasst, men men bli beroende av det. och Efter detta programmet kommer Våra bästa år :P ännu ett kasst program, som man bara inte kan missa xP Det är som en drog.. haha.

Ne ska nog ta och lägga mej i soffan och bara gotta mej, innan jag ska gå ut sen. puh, vill inte!
Men ha de bra alla. Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar