torsdag 11 februari 2010

Promenad!

Kom hem för drygt någon timme sen :) Va härligt med en promenad faktiskt, har nu också fått skickat iväg pappret till försäkringskassan, så hoppas jag får papprena nästa vecka :)

Glömde ju skriva att jag idag är i vecka 31+0 :D Går alltså in i vecka 32 :D Shiit.. Bara 8 veckor kvar. Veckorna bara springer iväg tycker jag.. De går jätte fort ju :O!
Testade påslakansetet vi hade köpt till bebisen på de ny täcket o kudden :D Passa perfekt och så sött :D Åh, ska försöka får martin skruva upp spjälsängen också.. Skulle gjort de själv, men kan tycärr inte ta ner den själv, då den ligger ovanpå en garderob :P

Ligger just nu i soffan och kollar på " Jon & Kate och åtta barn", Puh hade verkligen inte orkat med så många barn :P haha. ska ha Max 2 :p inte mer! Som de känns nu så vill jag ALDRIG vara gravid igen, då jag typ haft problem med ryggen och sånt hela tiden..:P Men de säger nog dom flesta.

Ne ska greja lite här hemma innan mitt hjärta kommer hem :)
Ha de bra! Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar